usama bin ladin död

...jaha då var han väck! morgonbeskedet denna kyliga majmorgon. Men det var ju på tiden att de plockade ner den där tomten får jag säga. Tänk hur många liv som släcktes utav hans ondska, den mannen var inte värd livet. Helvetet har fått en ny medlem nu i alla fall. Tur att de samlas på ett och samma ställe om jag får tro.


I lördags kom Petra, Robban, Sören, Angelica och Richard hit. Vi fick en tredelad tavla på en röd amerikanarfront som vi satt upp ovanför soffan, den var hur snygg som helst, tack!
Solen var framme hela dagen och vi grillade gott och hade en skön dag.
När alla hade åkt hem satte vi fast alla nya slangar och åkte en sväng, nu går bilen för fint får jag säga. Jag har lärt mig en del, jag har inte förstått ett skvatt av motorer förr men min älskade Glenn är ju fantast så jag får gå i motorskola här hemma. Och det är både roligt och mysigt i vårsolen.

Igår kikade Jhonnie och Marianne förbi på en fika vid lunch. Vindarna var kalla och jag frös ordentligt. Allt visade på att natten skulle bli kall och det blev den. Tur att jag inte satte sommarslöjan igår, den hade inte klarat kylan inatt så då hade den sådden varit bortkastad. Väntar några dagar med det.



När Julia hade somnat och solen gått ner lade vi oss ner i soffan och kikade på hus. Vi hittade ett underbart som har visning idag kl 17-18... Glenn slutar 17.00 så det blir tight med tiden, huset ligger i Ale kommun, Alvhem. 
http://objekt.fastighetsbyran.se/Templates/Pages/ObjectImages.aspx?ObjektGID=OBJ5410_947275630
Om länken fungerar, så finns det bilder där på huset. 7 rum och kök











Jag är förälskad i detta huset! Men jag ska inte drömma mig iväg för mycket... Men ingenting är omöjligt. Det är ju helt sjukt vilka hus man kan komma över om man söker sig utanför stan.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0