Trasig dator?!

Våran dator har levt ett eget liv och flippat ur i skärmen totalt. Allting flimmrar, den går inte att använda, vet inte vad som har hänt..! Det går så segt att skriva via telefonen, kan inte heller lägga upp kort den här vägen. Det blåser för fullt och jag känner mig inte jättesugen på att ta mig ut... Måste komma iväg för att handla födelsedagspresent till lille Casper som fyller 3 år på måndag! Det blir kalas imorgon :) stor pojke nu... Och våran tjej fyller 4 år den 23 juni! Gud vad tiden bara rusar iväg egentligen... Vi borde alla leva var dag som om det faktiskt vore våran sista, klyschit nog, men verkligen ta hand om nuet och älska för allt vi är värda. Jag har fått lyckan att finna ro och de jag vill ge allt, varje dag. Mer behöver inte jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0