Torsdag

Julia och jag sitter på bussen till bäckebol för att möta Glenn efter jobbet... Har lagat två hål i samma tand idag, mindre behagligt men välbehövligt! Det blev inte mer än 543:- jag som räknade med tvåtusen eller någonting i den stilen, vilken glad överraskning då... Sedan flängde jag, Julia och mormor omkring över allt känns det som... Är helt slut faktiskt. Har ju visserligen variit vaken md en viss Loke sedan 04.15 imorse, valpskrälle:) Min kära bror kom hem till mormor innan, så himla gott att träffa honom emellan åt... Nu ska vi hem till Totte, Anna och Casper för Glenn ska sätta ihop hans fyrhjuling... Skriver väl mer sedan. Värmebölja från ingenstans verkligen...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0