torsdag 5/5

Igår veterinärbesiktigade, chipmärkte och vaccinerade vi alla 6 valpar, UA på varenda en, väldigt skönt att samtliga var på topp... Bilresan hem var fylld med "valpfislukt" som julia bestämt förklarade att det var. Vädra, vädra, frysa, frysa... Jag är så frälst i de här 6 små liven, helt underbara verkligen... Men man blir lite matt ibland.
Allt ogräs är nästan borta från gruset och mellan stenplattorna nu, det har slitit på mina händer måste jag säga, det sitter ju som berget mellan plattorna.



Julia har varit sjuk i två dagar, dock ingen feber som tur är, i så fall inte någonting vi märkt av. Snorig och hosta, vaknat varenda natt för att hostan varit så ihärdig. Usch vad jobbigt för lilla skruttan, det är aldrig roligt att ha en redig förkylning.



Idag kanske blir en dag, som ingen annan... En dag jag aldrig vill lämna, en dag jag vill stanna på och vara kvar för alltid, men det är inte mitt beslut, det är ditt. Jag önskar att jag kunde ta bort allt ont, men så mäktig är ingen. Jag har gett dig allt jag har och kan och förmår, kvar återstår ingentng mer att göra, även om du tror det. Mitt hjärta kommer alltid att vara ditt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0