Söndag

Glenn ska väckas om trettio minuter, så att han inte sover bort hela söndagen. Jag vill helst att han ska vakna nu så att vi kan åka till affären och köpa kaffe, det är helt slut här hemma och snart får jag väl huvudvärk...
Somnade på soffan igårkväll efter att Julia hade somnat, var helt slut! Glenn väckte mig vid 01.00 ungefär, då började en kanonfilm på Kanal 4Film som jag konstigt nog inte hade sett, verklighetsbaserad - "Midnight Express". Så himla bra, men fy vad jobbig den var att se på, ont-i-magen-film liksom... Tipsar i alla fall. Irriterande att vi glömde av att titta på Lord of war i torsdags kom jag på nu med...



Ronjas nya familj verkar toppen verkligen, är glad att hon hamnade i en barnfamilj. Vi har inte långt att åka till henne heller då dom behöver lite coaching med träning osv...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0