På bussen till stan

Sitter på kära buss 520 mot Göteborg! Ska vara framme 13.40 men som vanligt blir vi väl tio minuter sena. Jag, Julia och Therse ska köpa fika och sätta oss vid lekplatsen i Haga. Jag tog så hurtigt med mig en filt som vi kan installera oss på! :) vi ska åka bussen hem 16.10 igen för mellan 17.00-18.00 kommer det ett par för att hämta Oden! Sedan åker vi till Partille för att lämna Ronja i hennes nya familj! Fullspäckad fredag med andra ord. Solen skiner dessutom, härligt... Synd att blåsten är så ihärdig bara. Det ska ha kommit ett nytt paket från barnens bokklubb på posten idag, det ska nöp spännande vad dom hittat på den här månaden :) Ja Gud vad skönt med helg nu. Imorgon blir det kusinträff på byakrogen i lilla Ambjörnarp. Vet ju inte ens vilka hälften utav dom är. Om ens det?:0 jaha, nu ska jag och Julia läsa en Bob innan vi kommer fram till stan!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0