nyfärgat hår

Härligt med nyfärgat rent hår! Det är det verkligen, nu kommer de fina korkskruvarna fram som kommer att vara borta imorgon igen. Därför är det lika bra att platta det redan ikväll tror jag... Men slutar jag inte upp med den där jävla plattången kommer mitt hår aldrig växa ut och bli långt friskt och lockigt, så som jag vill ha det. Men jag har inget tålamod. Hur snyggt är det med korta lockar, det är kanske inte det mest attraktiva i frisyrväg om jag får säga mitt... Lockarna dör ju efter en natt, så är det bara ett stort burr. Det är ju på grund av att håret är så satans slitet. Egentligen, så borde jag raka av mig alltihop och låta det växa ut på nytt. Guuud vad jag skulle ta hand om det då. Först då hade mina korkisar fått vara ifred! Men något sådant påhitt ska jag inte utsätta mig själv för. Vad tänker jag med... Vilket extremt meningslöst inlägg... Haha.. Men det är väl lite det som är poängen, skriva om ingenting egentligen. Vardagslivet jag lever och älskar, kanske kan vara kul att läsa ändå :)

Äppelkakan var väldigt god, men visst skulle den varit inne lite längre i ugnen, äpplena var fortfarande lite hårda, visserligen tyckte jag att det var gott med lite tuggmotstånd. Julia avskydde den! Hon tyckte att det var väldigt äckligt till och med, hahahaha... Hur kan man inte tycka om äppelkaka som barn? Det var lite konstigt. Glenn och Julia brottades ikapp i sängen istället. Helt slut blev båda två. Jag satt i soffan och var nervös att någon - Julia - skulle göra sig illa. För leken gick ju inte så lugnt till. Jag plockade upp täcken och kuddar från golvet tre gånger. hahaha... Mina hjärtan.

Nu ska jag lösa lite sudoko för ovanlighetens skull :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0