mors dag

Antagligen någon utav hundarna som trampat på den för datorn har legat i soffan... Lite på skärmen flimmrar fortfarande högst upp och det försvinner nog inte, väldigt störande...
Idag hade Casper kalas! vi köpte två t-shirtar till honom som var jättesöta! Imorse hade han fått en fyrhjuling som han och julia åkte omkring på ute innan, jag provade den också, haha... Det var alldeles för gulligt när han sjuttsade henne! Vi köpte en present till Petra också, en handkräm + tre nagellack :) Hon blev glad, det är ju morsdag idag... Jag har tänt ett ljus för mamma, hade ingen energi till att besöka minneslunden idag... Men jag tänker på henne var dag ändå.
Snart fyller vår Julia 4 år! Får lura ut någonting roligt till födelsedagen! Glenn fyller 25 om knappt två veckor, och jag har ingen aaaning om vad jag ska hitta på för kul till dagen... Tips? Har ingen fantasi kvar!
Nej, jag får uppdatera lite senare igen, om inte annat imorgon!

Mors dag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0