Matt i soffan...

Orkar inte sträcka mig efter datorn... Vi ligger i soffan med kanal4 komedi (tråkigt) på. Glenn somnade alldeles nyss och det kommer jag med att göra ögonen korsar varandra snart! Kaoset innan löste sig i alla fall. Valpköparna var ändå över 30 minuter tidiga så det var fair;) efter att dom hade åkt med Oden ( :( ) lagade jag middag, sedan var det raka vägen till Björndammen med Ronja till hennes nya hem! Gillar denna familjen skarpt! Känns bra! Deras tvåriga son Freddy Jr är helt sagolik. Vi funderade på att plocka med honom hem :D haha, nej då! Men vilket charmtroll! Nu har jag och Glenn beställt massa härliga dekaler till 850 som jag redan längtar efter:) kommer upp bilder när dom har kommit! Träffade Therese idag för en tur till lekplatsen i Haga. Jag var väldigt glad att återse henne igen. Skickar en godnatt puss till dig och önskar dig det härligt på Marsstrand. Nej Gud jag fastnar skelögd om jag inte blundar nu...! Sov gott! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0