måndagmorgon

Nyhetsmorgon och en kopp kaffe i soffan, klockan är 07.03, Glenn åkte precis iväg till jobbet :( Hade hellre haft honom kvar i soffan här med mig! Men nu får jag ju längta lite efter honom och det är också mysigt...
Julia sover ännu, men strax hör jag nog hennes dörr öppnas och ut kommer en nyvaken prinsessa att pussa godmorgon! Mysigt :)
Jag ska snart ge de 4 vovvarna frukost, sedan ska jag släppa in Loke och Balder in i huset, det går an nu när det bara är två stycken kvar. Lite värre var det när de var sju stycken!
Idag blir det nog lite kyligare än igår, men solen ryser allra redan. Vi (jag) fick städat hela 850 igår, Glenn påbörjade det och jag fortsatte ;) dammsög och torkade rent, tvättade mattor och rensade ut massa skräp och dylikt. Skinande ren inuti, smutsig utanpå. Vi tvättar bilen ikväll :) Mycket trevligare att färdas i en ren bil såklart...
Julia satt bredvid och tvättade husvagnen, våran tjej är så duktig och hon är det finaste vi har. Men det är inte riktigt klokt vad hon växer både i kropp och knopp, man häpnar varenda dag. Det är fantastiskt.

Julia, vi älskar dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0