Kvällen

Ligger raklång i soffan och slöar för fullt... Gud va trött jag är efter denna dagen, känner mig helt utslagen faktiskt. Trots att jag inte har gjort någonting direkt ansträngande. Visserligen klippte jag gräsmattan, så långt jag kom innan den svek mig och vägrade starta igen! Det är ju inte riktigt klokt va fort det växer! Tomten är ju inte så liten heller... Maria var hos oss och hämtade Akira i förmiddags och stannade till eftermiddagen, det var väldigt trevligt! På onsdag åker vi med henne för att köpa nyccykel åt hennes dotter Felicia som fyller fem år på torsdag. De måste ha saknat Akira under helgen men de vet att hon har varit i tryggt förvar här hos oss! Imorgon firar vi vår fina Angelica som tar studenten! Kalas kalas kalas! Vi åker hem till Robban och Petra tidigt för att ordna det sista stöket innan Hon, familj och vänner ramlar in. Vädret ska ju tydligen vara strålande dagen till ära! :) datorn har pajat igen, väldigt tröttsamt måste jag säga... Vi får helt enkelt ta datorn ifrån Julias rum. Antagligen är hela skärmen sönder och det är väl billigare att köpa en ny än att lämna in den på lagning... Usch! Somnar snart....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0