klockan 06.48

Idag gick Glenn upp i tid så att vi kunde umgås lite på morgonen :) Jag brukar annars få picka på honom var tionde minut tills det är 10 minuter kvar till han ska gå. Jag går upp 05.46 ungefär. Sätter på kaffe, gör 7 lingongrova med ost som han kan ha till jobbet, samt 2 till frukost. Vaknar lite och sysselsätter mig med att få upp honom ur sängen :)  Idag är det fredag! Fredagen den 13 för att vara exakt! Men vem är skrockfull, inte är det jag, vad innebär det ens att vara skrockfull över att det är fredagen den 13? Jag har inte en aning. Jag siktar mot en skön fredag!
Nu har jag blivit satt på arbete den 31 Maj när Angelica tar studenten. FOTOGRAF :) Men jag måste åka till Therese och hämta hem min kamera. Känns ju lite sådär när vi inte har setts sedan hennes födelsedag den 18 Februari. Men jag måste faktiskt ha min kamera, den vill jag gärna använda. Nu har ju pappa tagit tillbaka sin, haha... Ja nu ska jag plugga lite till. En uppgift i fritidsturism är avklarad till Angelica i all fall :)

Hej dååå :)


Kommentarer
Postat av: Angelica

Min stjärna <3

2011-05-13 @ 08:29:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0