kladdigt

Jag sitter i soffan och slöar med massa bös på hela kroppen. Fick bort alla trän och kvistar från gräsmattan idag, kastade dom bakom staketet in i skogen, äntligen blev man av med dom... Julia hjälpte mig så gott det gick med alla pinnar som var lätta att få tag i! Tack älskling! Klippte gräsmattan, lite utav den i alla fall innan bensinen tog slut! Detta fick jag gjort:



Samtidigt som jag sysselsatte mig med detta var jag insmord i hawaiian tropic såklart, och det blev rätt mycket bös som satte sig på hela kroppen och det sitter jag och gottnar ner soffan med nu. Haha... Jag ska resa mig upp och torka av den. Sedan ska jag ta en välbehövlig dusch. Men färg, det har jag fått! Och valparna har fått njuta utav solen hela dagen. Lillen och Tea har också gottat sig riktigt ordentligt.  Det har varit en behaglig dag. Snart kommer Glenn hem, då blir jag glaaaad!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0