jävla hund....!!

Tea har ställt sig på datorn så knapparna - bokstaven H och bokstaven K lossnat! Jag får inte fast dom! Och man får ju ta i för kung och fosterland för att använda dom... Väldigt väldigt väldigt irriterande. Bara för att hon hörde någonting utanför skulle hon upp i fönstret och kolla. Framkroppen på datorn som står under fönsterkarmen på baslådan. Bra, jättebra... Detta får Glenn laga när han kommer hem. JÄVLA HUND!!!

När Glenn kommer hem från jobbet så är jag och Julia klara för att hoppa in i bilen, åka till apoteket, sedan ska  vi hem till min mormor som fyller 77 år idag! Grattis mormor! <3 Efter det ska jag springa upp till Malins mamma och pappa för att hämta mina kängor som legat där alldeles för länge... Efter det bär det av hem och sova skulle jag tro :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0