Hemma hos mormor!

Mormor duschar och Julia tittar på barnprogram. Imorse vaknade Julia 05.30 så vi åkte med Glenn till Bäckebol för att ta bussen till stan och sedan till mormor! Klockan 11.00 - 12.00 ska jag träffa Marie-Louise så Mormor passar Julia under tiden! Efter det ska vi åka in till stan för mormor måste till försäkringskassan. Hoppas inte att det är för mycket folk... Klockan 15.00 ska jag till en ny läkare som jag redan ogillar lite smått. Vi får se hur det blir med henne! Therese ska möta mig och Julia i stan efter det över en kopp kaffe och en kram. Och då tar hon med sig min kamera också! Ska börja ta med mig den över allt så att jag kan fixa fina fotoalbum med kort på familjen och vardagen:) När Glenn slutar klockan 17.00 möter vi Glenn utanför hans jobb och åker hem tillsammans<3 igår städade vi hela förrådet så nu har vi gott om utrymme för att fixa i ordning motorcykeln!! Wrooom!:) Jag är världens lyckligaste tjej! För jag har min Julia och min Glenn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0