hej då balder...

Vi åkte till Bäckebol och mötte Glenn när han slutade jobbet, drog direkt till Lennart och lånade hans skåpbil, fyllde den proppfull med bråte och skräp som vi dragit ihop. Vi förstår fortfarande inte vart all skit kommer ifrån!? Det var inte längesen vi lånade skåpbilen och åkte fyra vändor till tippen... Äntligen är det lite ordning på våran parkering, nu blir väl grannarna glada med som slipper den utsikten som var, haha...
Vid 21.00 kom det ett par från Borås som skulle titta på en valp. Det var ju antingen Balder eller Loke, dom var oense om vem utav pojkarna som skulle följa med hem till Borås, tillslut enades dom om Balder! Det var jätte jobbigt att lämna ifrån honom, nu har de varit hos oss så länge, jag har fäst mig alldeles för mycket. Grät en skvätt gjorde jag till och med, hjälp! Men det blir bra, dom verkade vettiga, hundvana sedan tidigare och lugna människor...
Senare ringde en tjej från Vänersborg som var trailerchaufför, hon kommer på fredag för att med största sannolikhet köpa Loke. Efter det har vi inga valpar kvar, gud vad hemskt... Jag vill ha Loke kvar, men det går inte, vi har redan sagt att ingen valp ska vara kvar. Jag vet att det inte skulle funka, så det är ingen idé att tjata heller.

Balder 4 April...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0