grönt och grått...

Jag tycker faktiskt att det är rätt fint nu när jag tittar ut, spränggrönt på alla buskar, träd och gräsmattor, askgrått på himlen och duggregn... Men jag stannar såklart allra helst inomhus och nöjer mig med att titta på det :)
Julia och jag måste ändå åka in till stan idag. Hem till Angelica för att baka två satser bullar och två plåtar kladdkaka som Richard ska ta med att bjuda på när han slutar för gott på operation sahlgrenska för att börja på barn östra :)

Julia har börjat med att gå upp nu vid denna tiden, vet inte varför, annars brukar hon sova till 7-8tiden! Tur att hon inte vaknat än, hoppas hon sover ut idag, för det har hon faktiskt inte gjort när hon går upp nu, konstigt nog. Somliga barn går ju upp redan vid 5-tiden varenda dag. Men Julia har aldrig varit ett barn som vaknar tidigt, snarare tvärtom. Det har jag varit glad åt :D Men nu ska jag ju ändå gå upp 5.30 för Glenn ska komma upp. Han sover ännu, men jag ska putta på honom strax igen. Så att han får i sig sin frukost och en kopp kaffe innan jobbet... Skriver mer sedan! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0