godmorgon...

Jag har kramp nedtill i magen, det är väldigt obehagligt, jag hoppas att det släpper snart...
Lika fint väder idag som igår! Ska smörja in mig i nya hawiian tropic utan solskydd så får vi se ifall det biter, borde det göra!
I helgen har det blivit mycket gjort. Dragit de nya rören från badrummet till köket, handlat nytt porslin och ny toalettsits på IKEA. Julia fick leka inne på "Småland" med alla andra barn vars föräldrar gick loss på IKEA. Jag älskar det, Glenn hatar det, haha... :) Nu har vi i alla fall en ny toalettsits som inte ska gå sönder i första taget. Jag monterade ihop den, lite småmeckigt men det gick tillslut. Nu sitter den som berget!

Gottade oss i solen hemma hos Robban och Petra några timmar, det var härligt. Det bjöds på grillad flintastek och potatis med vildlök på grillen inpackat i folie. Det var väldigt gott det... Glenn åt köttfärssås och spaghetti. Såklart :)
Angelica och Richard kom förbi en stund och umgicks, lika trevligt som vanligt. Sedan kom Glenns båda bröder Jonnie och Totte. Casper var med! Det tyckte Julia var roligt, men då skulle vi åka hem. Eventuellt så kommer Totte, Anna och Casper hit i eftermiddag, beroende på när Anna kommer hem från Ullared. Hoppas att dom kommer! Det skulle vara trevligt.

Här är en nyvaken Julia denna morgon;




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0