godmorgon regnet...

Vilken tur att jag köpte nya gummistövlar igår! Mina förra var det ju hål i! Meningen var att jag skulle köpa mig ett par svarta, men då stod de skogsgröna mitt på golvet och de har jag varit sugen på innan, prövade dom och trivdes. Kvinnan i butiken informerar mig då om att just dom var det rea på! Härligt, då tar jag dom såklart! Dom är ändå nästan svarta :) Såklart skulle hon presentera mig för ett par andra reastövlar... Röda till Julia! Nedsatt från 799:- till 350:- ! Avstod, men ska tillbaka in idag och köpa dom, det är verkligen värt det, verkligen! Där har hon ett par ordentliga gummistövlar vill jag lova...
Vi tog en sväng till min favoritbutik H&M, köpte till Julia en jumpsuit, byxor, leggings, tights, strumpor, ett Hello Kitty gosedjur till samlingen och två t-shirts. Mamma unnade sig ett par söta trosor och ett 5-pack vita ankelstrumpor. Till min älskling köpte jag en svart t-shirt och en blandfärgad rutig skjorta! Det var gott att handla lite... :) Väldigt gott faktiskt! Efter det åkte vi till Angelica för att fixa och dona inför hennes balafton, hon blev verkligen sååå fin!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0