godmorgon kylan!

Glenn åkte precis till jobbet, ville inte riktigt släppa honom när han skulle gå ut genom dörren, men det var jag ju tvungen till, han kommer ju faktiskt tillbaka :)
Igår köpte han en ny tank + luftburk till motorcykeln så nu kan vi fixa i ordning den till sommaren! Vårat mål igår var att få den att starta, så vi fyllde på med bensin och hade ett jävla jobb med att få på den nya luftburken men det gick tillslut. Och om den gick? Så in i h... också! iiiiiiih vad kul :) Nu ska jag göra det jag är bra på, putsa den skinande ren såklart. Men det får bli imorgon eller senare ikväll. 
Om någon timma ska jag och Julia åka in till stan och styla Angelica inför hennes bal idag! Sedan möter vi Glenn vid hans jobb i eftermiddag. Direkt när vi kommer hem ska vi åka till tippen med en väldans massa skräp vi har plockat ihop, gud vad skönt det ska bli när vi fått väck det från parkeringen. Egentligen har vi en hel del att göra om jag tänker efter... Men det går ju bara att göra en sak i taget!
Nu ska jag ta ut vovvarna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0