godmorgon

Det ser ut att bli lika gott väder idag som det var igår, gud vad härligt. För jag och Julia ska ta bussen in till stan om en timma för att träffa Angelica. Det blir en runda till lekplatsen hos henne och mumsa i oss en glass eller två! Måste även svänga förbi pappas lägenhet och lämna hans kamera där som jag har råkat låna lite för länge nu... Min ligger och dammar någonstans där jag aldrig vistas. Det är lite irreterande. Har ju visserligen kamera på telefonen, men det är inte riktigt samma klass på foton därifrån och från systemkameran. Jag får se till att hämta hem den någon dag i alla fall. När jag orkar och när lusten faller sig på, det dröjer nog.

Efter att vi träffat Angelica ska vi på något vis ta oss till IKEA Bäckebol och handla ett extra set tallrikar som vi köpte här om dagen, så att vi har 12 st utav varje. Nya muggar, i samma färg om det finns. En saftkanna eller två för att jag har en väldigt törstig man här hemma :)

Inatt vaknade jag av att Tea rivit ut hela papperskorgen i köket, stod där och åt jag vet inte vad. Kaffesump, morotsskal, filmjölk, snus och fy vad äckligt... Det var väl inte det roligaste att bli väckt till kanske... Trött jag blir.
Dessutom har jag svinont i halsen, det kliar i näsan och jag har huvudvärk. Måste nästan vara sjuk... Stackars mig.
Nej nu får jag lägga på en rem så att vi hinner med den bussen jag hade tänkt. Jag har en förmåga att göra allt väldigt långsamt på morgonen när jag ska någonstans. Hej dååå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0