Fredag!

Klockan är 10.00 och vi har precis ätit frukost. Idag gick Glenn upp utan mig, att jag stängde av alarmet i sömnen kan jag bara inte förstå?! Tur att han vaknade i alla fall!
Vi ska ta bussen om några timmar för att åka in till stan och träffa Therese på en kaffe samt hämta min kamera som sagt :) Vi måste ta bussen tillbaka hem klockan 16.00 för en timma senare kommer det ett par för att hämta Oden! Efter det slutar Glenn och då bär det av till Partille för att lämna våran tös Ronja! Ikväll när vi kommer hem blir det tacos till middag, mums!

Haha, åh nej! Nu är det "Efter Tio" med Malou på kanal 4! Stefan Sauk, Paolo Roberto och en manlig psykolog talat om manlighet. Detta programmet visades för några månader sedan och jag skrattade ihjäl mig åt P Roberto, vilken fjant, hahahaha... Guuud! Det är i slutet av programmet jag skrattar som mest. Vem tror denna människa att han är, egentligen, hjälp!

Ronja den 4 April


Kommentarer
Postat av: Kalle

Det visar ju med all tydlighet att vissa personer inom media inte är så mentalt friska. Paolo är ju mer eller mindre en fånge i en barnslig mansbild och uppträder som en psykopat ibland.

2011-09-04 @ 14:51:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0