Bitter busschaufför.....

Åker strax förbi olofstorp så en liten bit på vägen har vi kommit ändå... Värst va somliga människor kan vara bittra, till exempel gubben som kör denna bussen! Tar tag i min telefon och granskar sms-biljetten en bra stund utan att röra en min för att sedan ge den åter. Ja, här var det sannerligen inga muntra melodier! Haha... Gud vilken sorglig människa! Blåst och regn för hela slanten är det ju i alla fall... Fast nu ser jag att solen kommer fram, härligt! Då kanske det bjuds på en regnbåge också... Jag och Julia hoppar av i stan och går raka vägen till Yoko Yap där jag äntligen ska införskaffa mig ett par nya gummistövlar! Svarta den här gången :) det var ju lägligt denna dagen till ära! Sedan tar vi spårvagnen till Angelica som vi ska styla inför hennes bal ikväll! Julia sitter här bredvid och målar så duktigt i sin läxbok!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0