besviken...

Igår tittade jag och Glenn på kostnaderna för en resa till byn Nürburg i Tyskland. Där har dom en racingbana på hela 21 km som är besökt av folk från hela världen. Glenn har pratat om Nürburgring och önskat åka dit, så jag kollade upp det, då har dom till och med ett hotell precis bredvid banan! Som hör det till. För 430 euro skulle vi få rum där för 3 nätter. Tänkte då att vi skulle bila ner med 850 (ca 11 timmar dit, 11 timmar hem). Åka på fredag 9 Juni och hem söndag 12 Juni... Han fyller ju 25 den 10 Juni, det var ju liksom det som var poängen, att han skulle få köra på Nürburgring på sin födelsedag! Men när vi satte oss ner för att räkna på andra omkostnader så blev vi lite mörkrädda om man säger så... Gud vad arg jag blir, besviken och ledsen. Jag skulle inte sagt någonting innan jag kollade upp alla omkostnader... Dessutom måste saker och ting på bilen åtgärdas innan vi kan gasa loss på den dödsbanan. Men nu vet vi vad det skulle komma kosta, till en annan gång. Spara! Förlåt älskling, jag trodde att vi skulle åka :( Jag lovar att ge dig en fin 25årsdag i alla fall <3 Jag älskar dig så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0