varför har han inga byxor på sig...

Klockan o4.3o gick jag upp med Glenn och drack kaffe, tittade på Ellen och rös, hon är faktiskt hemsk, vad jublar dom åt egentligen!? Fruktansvärt irriterande program, men det finns ju ingenting annat att se på vid den tiden på morgonen. Glenn åkte till jobbet o5.3o då gick jag och Lillen tillbaka och lade oss i sängen för att få någon timmas extra sömn innan prinsessan på ärten vaknar. Så länge som till o9.15 fick jag sova!

Frukost och SVTB i vanlig ordning. Men vad möts vi av? Någonting jag inte sett på kanalen innan. Det var hemskt. Varför denna rock?! Och framför allt, varför har han inga byxor på sig??? Inten nog med det, han öppnar upp rocken.



 banan...

detta var det värsta jag sett. vad är det dom visar på en barnkanal. visserligen reagerade inte julia, hon förstod ju inte vad felet var, hon tyckte att jag skulle flytta på mig från tvn där jag stod och fotograferade för hon såg ingenting. hoppas aldrig den där mannen får komma tillbaka till barnkanalen. fy fan


Kommentarer
Postat av: Angelica

Sjukt obehagligt!!! Haha, speciellt den sista bilden!!

2011-03-30 @ 13:49:44
Postat av: Wilhelmandrine

Thank you for the card so that I may look on the website. I love the picutres. I will continue to look on the website to observe you latest pictures.

2011-07-25 @ 10:27:07
URL: http://wilhelmandrine.bloglabel.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0