måndag

Skönt att solen skiner så att snön från igår kan försvinna. Från ingenstans blir det världens snöyra. Jag blev nästan ledsen, haha... Julia tittar på Ronja rövardotter på sitt rum och jag sitter här och funderar på om hon kanske är lite för liten för att titta på den? Rätt rå vissa delar utav filmen. Hon säger väl till!
Vi ska möta Glenn på nisse terminalen 16.oo för att åka hem till mormor och hjälpa henne med hennes diskmaskin som krånglar. Sedan blir det en snabbis in på IKEA för att köpa två st Lack-hyllor som ska upp längs taket till alla böcker, det kommer att bli snyggt när det kommer upp.

Igår lånade Angelica och Richard våran tjej med sig till Lek & Buslandet tillsammans med Casper. De blev ansiktsmålade och lekte som dårar. Julia blev en fjäril och Casper blev spindelmannen.



Nej, jag ska ta mig ut på tomten med Julia och släppa ut valparna lite. Slipa lite luckor och njuta av solen. Hon kom precis ut och talade om för mig att "Ronja rövardotter är alldeles för lång mamma! Vi tittar på den någon annan gång!" Då så... Hehe.


Jag saknar dig så mycket Ninja... Så otroligt mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0