idag sken solen duktigt

sitter hemma i soffan och tar det lilla lugna. haft en stressig dag som varit extremt påfrestande på alla sätt som kan tänkas. spänningshuvudvärk, trött, trött, trött, matt, matt, matt, kär, kär. dödligt kär i världens finaste glenn.
jonas och nina var här på kaffe för ett tag sedan, trevligt. blir nog något kvällsbestyr här hemma på lördagkväll skulle jag kunna tro, om nina får bestämma.
idag hade julia ont i bena så glenn satte henne i en varm dusch och stretchade lite och masserade, då blev det bättre. plus lite alvedon. sen somnade hon gott om :)
om man skulle ta och rensa rent ute på tomten snart, kanske imorgon, om solen har humöret att titta fram så blir man ju glad.
vi kastrerade lillen och idag tog vi bort stygnen, en mandomslös hund vi hava. hahah. lilleplutt.
ska lägga mig ner och se en film med min
make nu tänkte jag, skulle bara kasta in ett par ord.

haaare härligt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0