hemmafredag

Jag och Julia var hemma hela dagen igår och det ska vi vara idag med, skönt :)
Ska måla om alla skåpsluckor och lådor i köket till lackröd och måste därför slipa bort den förra ytan som är knottrig i någon sorts form av plast och det är extremt jobbigt. Fick i alla fall slipat färdigt alla lådor så de är klara att måla nu! Idag ska jag ta tag i luckorna, några i alla fall. Haha...
Valparna fick mat för en liten stund sedan, de äter duktigt för att precis ha börjat med valpfodret. Men Tea smet in när jag var i hundgården och försökte norpa åt sig all deras mat. Jag sjasade ut henne och då smiter hundfanskapet över till grannen och strosar runt och ignorerar mig totalt. Typsitk Tea, trött man blir. Men nu är hon inne efter att fått ligga inne på toaletten och skämmas lite. Men det bekommer ju henne inte över huvud taget egentligen. Trött jag blir.
Tänkte ta bussen till centrum och handla hem lite smått som behövs, komma iväg utanför skogen lite kan vara gott med. Glenn började 06.oo imorse så han slutar redan klockan 15.oo, det är skönt då har vi ändå en hel dag tillsammans till jämförelse med igår, det var ju bara att gå och lägga sig direkt när han kom hem i princip...
Här kommer lite bilder från i förrgår på de bästa jag har i livet:










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0