hallå!

Glenn vilar middag i soffan och jag har städat alla golv samt snuttat lite med våra 7 underbara valpar som väntar på att bli tingade. Två är redan färdiga så vi har fem kvar... 5 hanar och 2 tikar fick våran härliga Tea. Detta var fjärde och sista kullen. Varav Lillen kastrerades för ca två veckor sedan, stackars plutt... Haha, den bara hänger där bak! Men han har nog blivit en aning lugnare, eller så inbillar jag mig.
Jag försöker övertala Glenn att vi ska behålla den bruna tiken, jag har redan döpt henne till Ronja och hon blir lugn så fort jag håller henne i min famn. Hon har valt mig med såklart, men han säger att vi inte ska ha fler hundar. Jag ska nog råda bot på den åsikten... Hehe.

Jag har varit och sökt lite jobb idag så får vi se hur det går med det, jag håller tummarna och hoppas på det bästa... Om knappt två timmar ska vi hämta Julia på dagis, hem och äta lite mat och koppla av i det tråkiga gråa vädret... Hoppas att ni har en underbar måndag allihopa!

All min kärlek till de jag älskar - Julia och Glenn!

RONJA







Rottisen är den andra tiken. Alla sju är helt underbara. Synd att man inte kan behålla allihop. Synd att de växer till de väger 50 kg... Haha.


Kommentarer
Postat av: Mikkeloline

I have surfed to your site accidentally and can not break away from it. It is really great!

2011-10-06 @ 10:30:12
URL: http://mikkeloline.blogoom.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0