god kväll

Julia somnade runt 20.oo ungefär, trött som tusan... Till middag lagade jag tacoköttbullar. Glenn var lite fundersam, han tyckte att de luktade konstigt. Haha, ja. Jag hade kanel och tacokrydda i färsen. "Det var gott, men gör aldrig om det. Dina vanliga köttbullar är ju så goda!" Okej då... Jag ska allt råda bot på hans kräsna matvanor... :)
Nu är valparna ute i hundgården med Tea, deras första riktiga måltid efter diandet gick bra, men kladdigt! De kommer bli stora och fina. Nu får Lillen lite ensamtid här i huset med oss.
Jag ska strax lägga mig. Hoppas att ni mår gott.

Lillen, Julia och jag myser



Borstar Julias tänder innan hon ska sova



Julia säger godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0