en sjuk glenn och en halvsjuk julia!

Glenn sover fortfarande, halvt i alla fall. Julia snorar bredvid mig i soffan och ser på barnprogram. Jag får ta hand om mina kära idag för jag har klarat mig undan förkylningen! Skönt det i alla fall.
Igår fyllde jag 22 år, hade en fin dag med pappa, mormor och julia på förmiddagstårta. Kvällen avslutades med tacos hemma hos oss med Anna, Totte och Casper. Julia och Casper hade en sjövild kväll och jag tror att han somnade lika gott som hon gjorde när de kom hem till sitt. Av Glenn fick jag 3 rosa rosor (favorit såklart) och ett par underbara örhängen från pilgrim som jag blev helt förälskad i! Tack min älskling.
Idag ska vi hem till Rasmus på en kopp kaffe och sedan ta en titt inne på Chilli efter lite nytt till huset!
Extremt tråkigt väder idag, extremt tråkigt.




Pilgrim Spring Collection 2011 http://www.pilgrim.dk/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0