strålande väder

Solen skiner precis så som jag tror att vi alla vill ha det. Julia sitter bredvid mig i soffan och kikar på disneydags.
Var precis ute hos valparna och gav de mat, oj vilket spring det blev, såklart!
Nu får det vara dags att sära på Tea och valparna för hennes bröst är röda och irriterade. Tvättade och smörjde in med salva och det märkte jag att hon tyckte om. De har börjat få tänder och det kan inte vara speciellt behagligt för henne att ha sju diande pirayor på sig!



Igår tog jag och Julia en tripp till Gråbo centrum för att handla nödvändigt. Men det blev självklart mer än nödvändiga ting. Jag kan helt enkelt inte gå in på någon form av butik alls själv. Speciellt inte med en dotter på snart 4 år som tycker att vi ska köpa allting vi passerar. Haha...
En söt nallebjörn och nya numret av Motorbörsen fick det bli till Glenn i alla fall, han blev glad när han kom hem från jobbet. "Jaså, vad är det här för fjäsk nu då...?"
Fjäsk, vadå fjäsk. Man ska skämma bort den man älskar, oavsätt vad man skämmer bort med så ska det göras.
Julia och jag hittade en hel del roligt i 10 kr lådan.
2 dockor, den ena med blått och den andra med rött hår. Block och pennor + en spade som hon ska baka pannkakor med säger hon... Pannkakorna har legat på tork i en bunke ute på tomten i form av en stenmassa över natten. Det ska bli spännande att få sig ett smakprov idag... Hm.



(Glenn sover på andra sidan soffan och då är han som sötast, det vill säga - tyst och snäll ;)

 Jag älskar dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0