6 st PUCKO 79:-

Kom precis in från shoppingtur på furberg, glassbilen! Hon som körde sa att hon brukar vara irriterad när hon kör upp på denna gatan för att det aldrig är någon som kommer ut i alla fall, då vänder hon direkt. Men jag försäkrade henne om att hon hade en kund i alla fall. Plötsligt dök det upp en till som ville ha glass såhär på onsdagskvällen! -Du ser, jag kammar ju in kunder till dig till och med!
Hon blev nog glad efter denna turen hoppas jag. Men 79:- för sex ynka puckoglassar känns lite baj.



Till middag blev det fläskfilé och pommes. Gott gott... Nu är vi mätta och klockan har redan tickat förbi läggdags för våran bästa Julia, hon smetar just nu in sina händer i ett rött läppbalsam och det är redan försent att säga till. Duschen nästa Julia.........

Julia och jag tog bussen in till stan och mötte Glenn efter jobbet, åkte hem till mormor och lagade hennes diskmaskin, då blev hon så glad så glad. Lite kaffe på det med...

Arga snickaren på TV, jag skrattar ihjäl mig. Vad är hans problem hahahaha




Kommentarer
Postat av: Anonym

Kör hon in på den lilla grusvägen hos er? Haha

2011-03-30 @ 20:23:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0