Vilken lättnad..

Äntligen, forden startade! Det var ett väldigt simpelt "fel" som kom till rätta tillslut.. Hantverkaren var här i förmiddags och lagade tvättmaskinen, hela badrummet är fullt med tvätt.. Aldrig sett någonting liknande i tvätthögsväg! Fick stötar i handen när jag skulle torka av spisen, läskigt. Då tog jag ut propparna som går till spisen, fortsatte städa i lugn och ro.. Så snuddade pannan vid kåpan som lysröret suttit i innan,, aaaaaj en stöt i mitt huvud?! Extremt obehagligt.. Helt sjukt vad är det som händer med huset! Så jag fick ta ur den proppen också, men då dog tvättmaskinen! Så jag har satt tillbaka alla proppar igen. Undviker att vistas i köket! Men jag lyckades laga lunch till lilla dockan i alla fall! Är extremt försiktigt i varenda handtag jag gör inne i köket nu. Hjälp.. Igår rövade Maria med mig på spa-kväll i Alingsås! Såå härligt, massage, fotbad, ansiktsmask och 3 trevliga medelålderskvinnor som sällskap. Köpte en ansiktsmask som man kan ha på sig hela natten, syns inte någonting, inte ens glansig blev man.. Gunnel som sålde produkterna från Mary Kay ska komma hit på en demonstration då får jag ansiktstvätt + fuktcreme för halva priset ;) Inatt ska Julia sova över hos Freddy Jr och Felicia, Glenn och jag ska hem till Angelica på galej ikväll! Det var längesen! :) har fyra Carlsberg non alcoholic hemma att ta med och slurpa på :D Maria kommer om någon minut ifrån skolan hit, dags att koka kaffe! Mors!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0