varm!

Vi är hos greken för Glenn ska gadda klart tjejen på sin arm! Julia följde med Totte, Anna och Casper till Mölndal på något ståhej... Det är helt vansinnigt varmt ute, jag svettas nästan ihjäl! Ändå ska det tydligen vara svalare idag än igår...
Vi åkte aldrig och tittade på huset, ångrade oss innan vi ens kommit ut ur Gråbo, haha... Vi var båda överens om att det inte var någon idé. "Kommer vi att köpa detta huset?" Nej... Haha! Det finns tusen andra hus, och läget är inte nu....
Imorgon åker vi till farmor och farfar, får väl köra iväg rätt tidigt så att det inte bara blir att åka dit och vända!
totte lagade våran dator innan, så nu kan jag blogga ordentligt igen!! Eller, lagade och lagade... Jag hade råkat radera lite grejer som gjorde att internet inte fungerade, haha... Idiot man är, pilla på sådant man inte förstår sig på är bara rätt onödigt..
oj oj, nu sätter han igång, vill vara med och titta på när han får ont :D
hittade denna bilden på grekens data nu, så fin blev jag sist :) tycker om min lilla fjäder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0