snart dags.. :)

Nu sitter jag och Glenn hemma hos greken, precis ätit en kebabtallrik. Min tatuering målas upp och jag väntar lite lätt nervös..! Det blir nog riktigt snyggt... Ungefär likt denna ska det bli men inte lika bred:
Igår var vi hemma hos Angelica på fest, stannade inte allt för länge, men trevligt var det. Drack faktiskt lite vin, men usch va äckligt, varför gjorde jag det känner jag idag. Ännu mer avsmak för alkohol nu än vad jag redan hade innan. Vädligt onödigt måste jag säga :)
Julia hade sovit gott tillsammans med Felicia. Nu är de ute och köper lördagsgodis samt varsin hello kittyfilm, gostjejerna. Felicia är så fantastisk söt, och de leker såå fint med varandra. Efter att min gaddning är färdig ska vi åka och hämta Julia, saknat henne, det var tomt hemma imorse när hon inte var där när vi vaknade, det kändes lite ovant. Men vi vet ju att hon är i goda händer :)
Klockan 12.00 idag var vi i Vårgårda för att byta Forden mot en Volvo 740 som har nästan samma lack som 850, coolt! Men fan va äcklig den var innuti. städat den hade dom ju itne gjort... Vi städade forden kliniskt ren och tvättade den, tycker att man gör det innan man ska byta eller sälja en bil?? Men byte blev det i alla fall... ÄNTLIGEN av med den förbaskade Forden... Satan har ju besökt den allt för många gånger om man säger så, krångel på krångel på krångel... Sååå tröttsamt...
Längtar efter Julia nu, älsklingen... Kan man vara lyckligare än jag, när man har en så fantastisk skapelse som det lilla yrvädret... <3 23 Juni 2007 var den lyckligaste dagen i mitt liv!
Jag har tackat ja till livet, och mitt liv älskar jag. Ingen avsaknad efter någonting, i såfall ett större hus då;)
Ne, nu ska jag inspektera skissen på gadden så att det inte blir några konstigheter :)
Ha en jättefin lördag allihopa, puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0