Separationsångest?!

Maria och Akira kom hit ikväll för Akira vart dålig på att äta.. Kom fram till det logiska - sepångest! Maria kan inte komma hit på ett tag och det är lite trist känner ju jag..! Men Akira måste ju få tid att förstå vart hennes hem är innan hon börjar komma hit titt som tätt, då kopplar hon ju inte vart som är vad.. Glenn och jag ska nog tona rutorna på Marias bil, får se hur smidigt det går..! :) Idag var jag och Julia i stan med Angelica! Köpte födelsedagspresent till min älskade som fyller 25 år på fredag! Hoppas att han blir glad! Det tippar jag på i alla fall :) Angelica köpte kläder och bikini till hon ska åka med Richard om två veckor till Turkiet. Åh det hade inte vart fel att åka utomlands...

Kommentarer
Postat av: william

fin header:3

2011-06-07 @ 22:21:03
URL: http://cookieboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0