Påväg mot elaka tandläkarn...

Mmm..! Sitter i bilen för att placera stjärten i tandläkarstolen och laga ett (?) hål.. Trodde att jag var klar men det var jag tydligen inte. Ska beställa tid för en ny kontroll också för att se så alla tänder är bra! Nu jävlar ska någon ta hand om tänderna sina! Julia är man ju så himla noggrann med, men sig själv blir det bara slarv med. Har ju fått laga 8 hål på ett år efter detta idag, på mindre än ett års tid.. Inte okej.. Julia och Glenn åker hem till föräldrarna så länge. Han hämtar mig när jag är klar så åker vi dit igen, Julia är glad som vanligt när vi ska till farmor Petra och farfar Robban :) Glenn är sjuk så idag + imorgon får jag extra mycket närhet utav de två jag älskar.. Skriver sedan!! Imorgon klockan 11.00 kommer en kille till oss och lagar tvättmaskinen! Jippie!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0