Oväder??

Inatt var det världens oväder man vaknade till.. Hur mysigt som helst, men med tanke på att jag numera bor i ett hus på landet och inte i en hyreslägenhet i stan med åskledare så var jag lite nervig ty det var inte långt ifrån oss, 2 km kanske? Det ska visst fortsätta i samma anda idag också! Då ska vi mysa inne med tända ljus och en bra film tycker jag! Julia sover ännu, skönt för henne att sova ut, hon brukar oftast vakna när Glenn kommer upp.. Han borde väl strax vara på jobbet tänker jag! Ny meterolog på TV4 nu som är för kul att titta och lyssna på, haha han måste vara ny:) Igår pajade jag antagligen våran tvättmaskin!! Någonting hade glömts kvar i Glenns mekarbyxor som fastnat bakom trumman.. Glenn får skruva upp den och se ifall det går att göra någonting åt det! Hörs sen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0