Oerhört bra film...

Har precis tittat klart på en helt sjukt bra film som gick på 6an (kanalen med annars värdelösa amerikanska komedier) Fruktansvärd men otroligt bra kallar jag en film som den. Till och med lipade gjorde jag. Då skrattade Glenn och pussade på mig, gose. Men en film med Kevin Bacon som huvudroll kan ju inte slå fel. Han får ju alltid den otacksamma äran att spela rollen som svin, men inte i denna filmen. Tyvärr så tycker jag att han har ett äckligt utseende, vilket måste bero på alla tidigare roller jag sett honom i. KANONFILM...! Gud vad hette den.. Dödsdömd på svenska i alla fall. Bra att jag vet vad den heter då, haha.. Nu ligger jag bredvid världens finaste pojkväni våran säng och lättar upp tv tittandet med lite scrubs innan vi blir kidnappade av John blund! Bäst så, så man inte blir hämtad av maran i stället! Åh... Jag vet att du redan vet om det men jag skulle vilja skriva det över hela universum... Jag älskar dig Glenn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0