Morgonkaffe och Nyhetsmorgon

Gillar den starten på dagen.. Mysig till och med:) Glenn tycker inte om Nyhetsmorgon men han ligger ju och sover i alla fall ändå så! Svårt att säga vad för väder som kommer idag. Hoppas att solen besöker oss! Ska egentligen träffa Marie-Louise klockan 11.00 men inte idag, skönt jag orkar verkligen inte ta mig in till stan idag igen.. Skönt att bara vara hemma och ta det lugnt.. Det är faktiskt det allra bästa! Borta bra, ibland. Hemma bäst, alltid :) Sverige - Finland 5-0 igår med! Gött :) Sverige är bästa grupp tvåa i hela EM tydligen, kul! Detta hade jag till exempel aldrig vetat om inte Nyhetsmorgon stod på! Visserligen är jag inte speciellt intresserad egentligen men ändå, det är ju trots allt landslaget vårat :) nu ska jag dra upp min bättre hälft ur sin skönhetssömn för han ska äta frukost! Kanske lite äppelkaka för att gotta till det lite extra. Bakade en till honom igår, gottgott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0