Ligger i sängen...

Glenn har nog somnat gott, jag ligger här med ett tänt ljus och har löst lite sudoku försöker bli trött men det hjälper inte.. Imorgon ska jag ringa en mäklare om visning på ett hus i Hindås! Både jag och Glenn blev sugna på det. Garage, gäststuga 2 RoK(!) inglasad balkong, stor tomt! Tvättstuga i källaren, fyra sovrum, parkettgolv.. Bra! Vi får se vad som händer, det lockar! Ligger inte så långt bort som skene heller, det är ju inte alls långt från oss.. Håret blev bra efter färgningen, känns nytt och fräscht:) imorgon kommer Angelica till oss på morgonen för att gotta här under dagen,, mysigt! Glenn är ju på jobbet så det är väl bekommet med sällskap! Hon är så lik honom med, min fina svägerska! Maria kommer förhoppningsvis hit med barben i veckan också! Det ser jag fram emot..! Nej gu va jobbigt det är att blogga via telefonen!! Allting blir bara rörigt och osammanhängande! Det går inte att byta rad när man vill heller, ser inte hur texten ser ut! Nu får någonting göras med datorn innan jag blir galen? Tröttsamt att inte någon utav de två vi har här i huset fungerar... Ne, om man skulle sluta ögonen och låta John blund få hämta mig! Sov gott Sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0