Läggdags...

Slappar i soffan med ögonen i kors... Satte precis igång en tvättmaskin samt diskmaskinen. Men det får gå till det är klart så löser jag resten imorgon istället... Hade trevligt innan. Jonnie och Madde kom också till oss. Beställde på pizza online hem till dörrn. Alla bar vrålhingriga. Jag och anna delade på en riktigt god mozarellapizza med pesto, Parmaskinka och ruccolasallad på . Gud så go den var! Barnen lekte av sig rejält vilket resulterade i bom ner i sängen för henne när vi kom hem innan :) imorgon kommer Maria hit med skira och barnen! Det ska bli riktigt mysigt :) har lovat Felicia och Julia att det ska bli pannkakor till lunch i alla fall. Ne, nu flummar det i mina ögon så jag bör hoppa ner under täcket... Jag älskar våran säng! Mys!! SOMNAR NU, på studs! Sleep tight ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0