Kraaaas

Telefonen föll ur fickan på min tröja när jag böjde mig ned för att börja rensa ogräs mellan plattorna på tomten, kras sa det bara och nu är hela skärmen sprucken..! Kul.. Hoppas jag har försäkring på den?? Tror faktiskt inte det.. Jävla skit. Men den fungerar ju som tur är. Sprickan påverkar inte på något sätt att jag inte ser heller men det är ju inte snyggt direkt.. Vi har mumsat vattenmelon och myst å snart kommer Maria hit med barnen. Vi ska baka kanelbullar och gosa fram till eftermiddagen. Sedan ska jag och Julia möta Glenn vid jobbet, kl 18.00 ska vi besiktiga 740.. Skönt att vara av med forden som enbart medförde problem på problem på problem.,. Imorgon fyller världens bästa tjej 4 år!! Min docka börjar bli stor..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0