Helt slut!!

Jäser i soffan med min bättre halva efter en slitlördag! Åtminstone slitsam kväll... Imorse åkte vi till rusta för att köpa en ny domkraft, våran grannes idiotiska son har lånat de två vi hade och lyckats ha sönder båda två! Lånat de utan att fråga dessutom. Fruktansvärt irriterande... Hittade en svensk folkdräkt till Julia! Åh jag har inte sett en sådan i någon annan affär någon gång, hade en när jag var liten, alldeles för sött! Den köpte vi:) perfekt till på måndag och midsommarafton! En ny flagga till fasaden har vi införskaffat oss idag med, på tiden! Efter det åkte vi och hälsade på hos svärfar! Han var ensam hemma för Petra jobbade.. Drack kaffe och gottade oss i solen! Fick åka i god tid hem för Glenn skulle meka klart med forden så den blir klar någon gång. Angelica och Richard kom till oss för att spendera lördagseftermiddag och kväll här i gråbo . Det var trevligt att ha dom här. Julia har varit from som ett lamm hela dagen, så skönt! En dag utan trots, det var inte igår! Glenn har brännt sig i halva ansiktet hahaha:) Gud vad trött jag blir på att inte någon utav datorerna fungerar... Vi har eldat upp all häck som skräpat ner på hela framsidan och jag har stört mig på det!! Klippt nästan hela gräsmattan också! Fått bort poolen från förra året.. Den var väldigt äcklig och jobbig att ta ner ! Strött en himla massa gräsfrön där den stått så det blir lite liv igen! Julia har fått en liten barnpool istället som lämpade sig mycket bättre. Jag och Glenn badar ju inte i alla falll. Nu kan Felicia komma hit och bada nästa gång:) mysigt! Mina ögon sviker mig snart och jag har en känsla av att hela denna text blev väldigt osammanhängande?! Hoppas att eran lördag har varit bra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0