Grattis på födelsedagen älskling!

25 år fyller mitt hjärta idag! <3 Sjuk har han gått och blivit också, men åkte till jobbet i alla fall! Ikväll kommer familjen Svahn hit och äter hembakad pizza :) Handlade allting igår så idag får vi lov att gotta oss inomhus hela dagen, slippa ränna ute i regnet, tråkigt att det inte blev sol idag på glenns födelsedag.. :( Filmerna hade kommit igår, men Secretary var amerikansk utgåva?? Ingen svensk text?? Väldigt irriterande!! Ska ringa Discshop och fråga om den inte finns att beställa svensk utgåva för jag hade svårt att hitta filmen över huvud taget nämligen.. Men vi tittade på Requiem for a dream igår. Hiskelig film, jag hade sagt till mig själv att det är en film alla bör se, men man vill inte ens tänka på den när man sett den, "jag vill aldrig se den igen" Snart vaknar nog min prinsessa, hundarna för ett väldigt liv... Eller, Loke snarare....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0