Godmorgon

Väldigt vad dåligt det har blivit med uppdatering här, jo för det är rätt jobbigt att blogga via telefonen.. Och inga bilder går det att lägga upp heller. Pappa kommer hit på söndag på Julias 4 års kalas då ska han titta efter vad det kan vara för fel på datorn. Julia sover fortfarande! Lillen och jag har varit till brevlådorna och hämtat GP, svärmor har gett mig en helårsprenumeration! :) jobbigt för de som delar ut den, ska inte dom vara ute med tidningen typ 5?? Om regnet bara vill ge sig så tar vi med fika och cyklar till lekplatsen sedan hade jag tänkt. Annars lockar jag hit Maria och barnen för en mysig hemmadag?! Mannen min är ute och jobbar i vanlig ordning, sliter ut sig själv medans jag bara går omkring och latar mig! (Nej, jag latar mig såklart inte, jag har hundar, barn och hem att rå om!) Nu ska jag ordna frukost åt mig och Julia för nu vaknade hon. Sitter nu bredvid mig och luktar nyvaken, hon har ingen aning om hur fantastisk hon är..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0