Gäsp... Godmorgon!

Ligger här med trötta ögon och tittar ut på en redan solig himmel, härligt! Hoppas på värme idag så man kan gotta sig lite. Lillen ligger vid mina fötter och snarkar lite lätt men han hakar nog på mig när jag stiger upp, mysigt att han håller mig sällskap! Glenn blir det till att ruska om, han har inte reagerat en tum när någon utav klockorna larmat idag. Sover fortfarande som en stock. Annars hör jag på andningen att han vaknat till. Igår ramlade jag ner för en backe när jag sprang iväg från en geting som jag ryckte hade surrat alldeles för länge i mitt ansikte. Väldigt obehagligt. Ramlade framstupa och skrattade högt! Men idag stället jag mig en fråga, vad fan har hänt med mitt vänstra pekfinger!? Går inte att röra det eller röra vid det heller för den delen... Men stukat är det väl inte får jag hoppas... Nej, dags att gå upp , sätta på kaffe, ordna frukost osv... Hörs sedan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0