:)

Min prinsessa har vilat lite middag och sitter just nu och äter sen lunch! Köttbullar och potatissallad, mumsigt! Men det ser mest ut som att hon tänkt att bara äta potatissalladen?? Haha.. Vi fick ändå härligt väder några timmar innan regnet kom! Var ute på tomten med vovvarna som likt som jag gottade sig i solen. Fick rensat bort en del ogräs men ännu mer finns det.. Jag blir tokig! Döda det med ättika en gång i veckan behövs ju! Det tänker jag göra också, vill inte göra det där slitjobbet en enda gång till! Om två timmar slutar Glenn:) Längtat efter honom hela dagen, som vanligt när han är på jobbet.. Tur att han alltid kommer hem;) på Fredag fyller han ju år och har då levt 1/4 utav livet! Nej Gud va hemskt det lät.. Men 25 år blir han i alla fall och jag ser fram emot att skämma bort honom lite extra:) om jag nu kan skämma bort människan mer än jag redan gör? Eller? Men jag gör det gladeligen.. Har man två underbara människor som Julia och Glenn, då tar man väl hand om dom med hjärta och själ! Så fungerar det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0