Bra dag

Maria hämtade mig och Julia i gråbo centrum vid 9.30, begav oss till backaplan där vi fick köpt cykel, hjälm och lås till Felicia som fyller 5 år imorgon, då ska vi passa akira när de drar till ett soligt fullsmockat Liseberg! :D jag köpte två par nya skor till skruttungen vår! Välbehövliga, praktiska och billiga! Dessutom fick mamma Rebecca ett par vita tygskor på köpet, det var inte helt fel! På Apoteket köpte jag en del nödvändigheter så som flourskölj, plackers, sunstick till Julia. Hon fick drive in mc donalds som hon mumsade upp i bilen på väg hem. Vi unnade oss lite härlig thai, det var ett tag sedan sist, så det satt fint! Nu har jag lagt Julia för natten, hon sover redan som en stock! Jag känner för att decka jag med... Mitt hjärta vilar middag på soffan och jag blir varm i hela kroppen när jag tittar på honom. Någonting sötare än när han sover finns nog inte. Man kan liksom sitta i andra änden utav soffan och bara titta på honom och le :) Loke tar en tupplur bredvid mig han också, om man skulle falla för grupptrycket och slumra till lite jag också... Hm... Jag som hade tänkt sätta en deg för att baka lite bröd. Det kan självklart vänta till imorgon :) hörs kanske sen igen! Lite tröttsamt att blogga via luren, långsamt och omständigt, dessutom går det inte att bifoga foton och musik, TRÅKIGT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0